Jl Monkey Forest, Ubud, Indonesien
Det charmiga 4-stjärniga hotellet Komaneka At Rasa Sayang Ubud ligger i en byggnad i modern stil i Ubuds hjärta och inom 3 km från Goa Gajah. En infinity-pool och en tropisk trädgård finns tillgängliga för gästerna på detta hotell, som har ett strategiskt läge nära Ubuds apskog.
Ubuds centrum kan nås inom 10 minuters promenad. Gästerna som bor på Komaneka At Rasa Sayang i Ubud kommer att befinna sig ungefär 20 minuter till fots från Renässansmuseet Blanco. Det här charmiga hotellet ligger också nära berg, och Agung Rai konstmuseum ligger cirka 2 km bort. I området finns ett antal shoppingställen, till exempel Ubuds marknad inte långt från boendet. Dessutom finns busstationen Monkey Forest Central Parking endast 600 meter från det här hotellet.
Det rökfria Komaneka At Rasa Sayang i Ubud har 75 rum med sitthörna. Här erbjuds plattskärms-TV med satellitkanaler och TV med flera kanaler samt te-/kaffebryggare. För gästernas bekvämlighet finns luftkonditionering. Det finns en bidé, en duschkabin och en separat toalett, tillsammans med hårtorkar och badmössor. Rummen erbjuder utsikt över trädgården.
Det serverar en förtjusande daglig frukost. Det erbjuds brunch i restaurangen Madu Manis. Det här boendet har också en lounge bar. Den har också lounge för gästernas bekvämlighet.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Komaneka At Rasa Sayang Ubud!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Fredrik
2024-06-21
hotellet var väldigt rent och rummet var imponerande. det fanns extra bekväma sängar samt tv med cnn och gratis te. vi kunde också använda gratis wi-fi.
Erik
2023-12-29
Väldigt rymligt och helt fläckfritt rum med fantastisk utsikt och tv med cnn och gratis te. Utmärkt badrum och utsökt och underbar frukost. Underbar service, perfekt vistelse...
Olle
2023-12-20
Det finns inga klagomål, stället överträffade de höga förväntningarna, jag vill gärna rekommendera. Jag tyckte om detta miljövänliga hotell och bodde där 3 nätter. Det fanns en underbar frukost. De mycket stora och förstklassiga rummen hade privat terrass och fantastisk utsikt. Jag var mycket nöjd med den underbara servicen. Bekvämligheterna var utmärkta och enkla att använda.
Daniel
2023-12-11
Rummen var välplanerat, välutrustat och hade tv med cnn och gratis te. Sängen var bekväm som förväntat. Duktig personal, utmärkt service och olika slags mat som var mycket god.